شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 5, 2024
امین شہیدی

حوزه، مراسم گرامی داشت شهید حسن نصرالله رحمت الله علیه در کویته پاکستان برگزار شد. رئیس امت واحده پاکستان، حجت الاسلام والمسلمین امین شهیدی در این مراسم ، گفت: ایران اسلامی با حمله مستقیم صادق ۲ علیه اسرائیل، بار دیگر به جهانیان ثابت کرد که محور مقاومت امید بخش دل‌های مظلومین است.

به گزارش گروه ترجمۀ خبرگزاری حوزه، مراسم گرامی داشت شهید حسن نصرالله رحمت الله علیه در کویته پاکستان برگزار شد.

رئیس امت واحده پاکستان، حجت الاسلام والمسلمین امین شهیدی در این مراسم گفت: ایران اسلامی با حمله مستقیم صادق ۲ علیه اسرائیل، بار دیگر به جهانیان ثابت کرد که محور مقاومت امید بخش دل‌های مظلومین است.

رئیس امت واحده پاکستان اظهار داشت: حمله صادق 2، آرزوی قلبی هر مسلمانی بود که حقیقتا پیروزی آینده جبهه مقاومت بر صهیونیسم در گرو آن است.

وی افزود: شهید سید حسن نصرالله پیشانی جهان اسلام و قلب تپنده امت اسلامی بود؛ زیرا ابعاد جدیدی به جبهه مقاومت بخشید.

این عالم پاکستانی تصریح کرد: شهید مقاومت، با تلاش‌های شبانه روزی خویش همه امت اسلامی به ویژه مسلمانان بیدار جهان عرب را در محور قدس متحد، سازماندهی و هماهنگ نمود.

بدون شک، شجاعت و تلاش پیوسته ایشان، امید و شهامت تازه‌ای به مظلومان فلسطین و غزه بخشید. او در طول ۳۲ سال رهبری خود، مسلمانان یمن، سوریه، عراق، لبنان و سایر کشورهای عربی و اسلامی را به این باور رساند که اگر حزب الله به تنهایی بتواند با صهیونیست ها مبارزه کند، همه مسلمانان متحد می‌شوند و در مدت زمان کوتاهی می‌توانند اسرائیل را شکست دهند و از صفحۀ هستی محو نمایند.

وی افزود، اسرائیل با شهادت رساندن شهید نصرالله، اشتباه بزرگی را مرتکب شده است. این جنایت نشاندهنده موفقیت اسرائیل نیست، بلکه سفر برق آسا برای نابودی کشور غاصب صهیونیستی تلقی می‌گردد. اکنون محور مقاومت به شکل جدید، وارد میدان خواهد شد و جهان نابودی اسرائیل را به چشم خود مشاهده خواهد نمود.

حجت الاسلام امین شهیدی در پایان گفت: این انتقام خون پاک سید حسن نصرالله و اسماعیل هنیه، مرهمی بر زخم‌های امت اسلامی گردید و مسلمانان را علیه اسرائیل متحد و منسجم ساخت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha